onsdag 26. september 2012

Knarvikmila og vinterforbredelser

Det er ei stund sidan Knarvikmila, men medaljene henger der framleis:) Talel hadde med seg sin medalje i barnehagen dagen etter, og fikk masse merksemd og skryt frå både voksne og barn. Det ER jo kult å ha fått sin første medalje!
Sjølv har eg lagt vekk joggeskoene for sesongen. No er eg SATS-medlem som køyrer på trening, og tar heisen opp i tredje etasje for å sykle utan å komme meg av flekken, eller gå opp og ned på ei kasse. Nye musklar blir tatt i bruk, og eg har hatt samanhengande gangsperre i låra i to veker. Det er flott med variasjon, eg var ordentlig lei av å jogge meir eller mindre den samme løypa kvar gong. Men eg kan tenkje meg at det er deilig å kunne springe rett ut på trening når våren kjem igjen. Akkurat no nyter eg haust, te, teppe i sofaen og å ta i bruk varme klær som har ligge på lagring i eit halvt år. I helga må vi kjøpe vintersko til ungane, det er ofte kun 6 grader om morgonen når vi køyrer i barnehagen. Vi må også finne fram ull til sengene deires, og handle inn meir ullundertøy. Vi trenger større votter og huer - vinterdressar var vi så lure å kjøpe på tilbod i vår.

Kjøpe, kjøpe, kjøpe - varme, varme, varme! Kose, kose, kose!

1 kommentar:

  1. Klart medaljene skal henge fremme, for en bragd - flinke Talel:)
    Og flinke du også - kjenner at jeg godt kunne tatt meg en tur på SATS jeg også. Til helga kanskje;)

    Vi merker høsten her også, siste dagene har det kommet tre pakker i posten - alle med nytt ullunderøy. Her hadde vi 1 grad på mandag og plutselig var det kaos siden vi ikke hadde beregnet tid til å skrape is av bilen. Er vel bare å erkjenne at høsten er her ja.

    Ønsker deg ei fortsatt fin uke, og hvis du tar turen inn på bloggen min så har jeg en liten overraskelse til deg:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...