tirsdag 11. september 2012

Nytt hus-kort

Inspirert av eit liknande hus som Talel kom heim med frå barnehagen i vår har vi laga eit nytt hus-kort til svigerinne med familie som ... det seier seg vel nesten sjølv... har flytta i nytt hus.
Talel har teikna inne i dør og vindaug, medan eg har pynta med blomster. Oppskrifta er enkelt og greit to ark som er limt oppå kvarandre og klipp, klipp, klipp - ferdig arbeid.

Inne i døra ligger det ei jakke på gulvet. Høyres ikkje kjent ut (:))

I morgon går turen til Ålesund og to dagar med konferanse og hotell. Eg rekkjer også å treffe familie sidan eg skal fly heim igjen nokre timar etter at konferansen er over. Eg ser fram til spanande konferanse, og gruar meg til å ikkje sjå Talel og Janna mellom i kveld og fredags morgon. No var det ikkje så lenge til helg nei!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...