mandag 19. november 2012

Julegåver - ei historie

 I 1993 etablerte eg, 12 år gammal, ei julegåvebok. Det var ei glosebok frå skulen og der førte eg opp kven eg skulle gje gåve til og kva de skulle få.
 Eg skreiv også inn julegåveidear, som denne under her - til katten vår Murre.
 Listefreak - her frå 1994. Eg elska å lage lister til meg sjølv som eg "måtte" følge (med mindre eg ombestemte meg da). Eg fungerte godt innanfor rammer, noko eg framleis gjør. Denne lista over adventsforbredelser er morsom - og veldig meg anno 1994!
 I det nye milleniummet gjekk eg til innkjøp av ei skikkelig bok med spiralinnbinding. Jula 2000 var eg i USA, og det er den første jula som er ført direkte inn i boka. Gloseboka frå 1993 er limt fast inni den nye boka; der ligger jo 7 år med julegåver og idear - underholdande lesing rett og slett! (Hadde DU blitt glad for ein grøn perm med klistermerke av Pamela Andersen i hjørnet? Det trur eg ikkje storebroren min vart heller. I 1994.)
 Boka tar eg fram på hausten ein gong. Skriver opp liste over kven som skal få gåve i år (lista veks og veks) og begynner å planleggje gåver. Eg listar også opp kven som skal få julekort; og kryssar av etterkvart som eg skriv de. Orden i sysakene - jadda! Julebakstliste. Julesnop. Lister over kven vi får julekort av, og kva vi får i gåver.
Slik har eg FULL KONTROLL på de 40 julekortene vi sender, de 35 julegåvene vi gjer vekk og de 10 slagene med julekaker - og snop vi lager. Eg veit også kven som fikk kva av kven. "Det må da verre stress å skrive ned gåver til fire mennesker på julekvelden?!" "Stress? Nei! I love it!"

Ein studie i mitt liv om jula. Vi går inn i mitt 19 år som juleplanleggjer! BRING IT ON!!!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...