tirsdag 25. desember 2012

Årets julekakeproduksjon

Eg hadde planer om 6 slag og 4 snop - men influensa, omgangssjuke og bilkræsj satte ein stopper for noko.
 Sjakkruter (min julekakefavoritt of all times!), kokosmakroner (med lime), jasminkaker (ny favoritt!), pepperkaker og kakemenn.
                                     
 Marsipanplater og nougatkuler dyppa i mørk sjokolade - HIMMELSK! Det er første gong eg har laga dette; det skal vere ny tradisjon! (det er så godt at vi ikkje har introdusert ungane for det - da forsvinner det jo så fort!)
 Enkel julesnop - smelta kvit sjokolade med hakka gojibær. Skjønt - enkel og enkel fru Enebær. Sjefen min vart så inspirert av "egharlagajulesnop"-talen eg holdt dagen etter at ho prøvde seg ho også. Men hos ho vart all sjokoladen brent (noko som er fort gjort med kvit sjokolade). Men med mørk sjokolade gjekk det fint. Det er nok like godt - gjerne med litt salte peanøtter oppå, nam:)
Jasminstenger - desse sloss vi nesten om! Storebror spiser opp desse før han begynner på de andre julekakene. Det er jasminte i deigen, og det grønne er ferskpressa limesaft med melis og litt konditorfarge for å få det grønt. Friskt og veldig godt!

1 kommentar:

  1. Konfekt med hvit sjokolade og gojibær hørtes utrolig godt ut, har laget en del konfekt med hvit sjokolade tidligere så jeg har i alle fall selvtilliten til å prøve - så får vi se på resultatet;D
    Ellers har det vært lite bakst hos oss i år men vi har planer om noe i romjula. Eller over nyttår. Eller en annen dag, deiga er i alle fall klar så blir det når det blir!

    Ha ei fin romjul,
    god klem:)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...