onsdag 16. januar 2013

Vannkopper

Ikkje lenger "frisksjuke" barn! Storebror har fleire hundre prikkar berre på overkroppen. Han har prikkar i håret, på beina, rundt munnen - overalt! Bilete av vannkoppsjuke ungar på nettsider - barnemat i forhold! Han er slapp og trist og trøtt og kvalm, og vi håpar det snaaaaart går over!
Markblomsterbukett frå sist vår.
Lillesøster starta i det små med kun to flekker. Hissig som ein kveps når vi sa at "no har du også fått vannkopper lille venn" "NEI!!! KUN TO FÆKK!" ALtså, to flekkar betyr at ein ikkje har vannkoppar. No er det ikkje lenger to, men det er enda langt igjen til ho når storebror sin mengde. Yngre barn får det enklare, seier nokon, vi håper det stemmer. Ho er også slapp og humørsjuk, men har framleis god matlyst.

No har far i huset vore heime i tre dagar - så da er det min tur frå i morgon. Det er ikkje noko særleg å vere aleine med to sjuke barn, så i går hadde eg kjøpt med meg litt oppmuntring heim etter trening; øl, blad, marsipangris og nøtter. Eg spurte storebror om han ville ha noko frå butikken - kva som helst. "Reker" ok... du kunne ha fått kva du ville, men reker er bra. Da får du det. Eg var også innom biblioteket og lånte to filmar; det har vist gått masse i Timmy Tid- og Mamma Mø-filmane som vi kjøpte før jul.

Når det no snart er min tur å ta over stafettpinnen står det bollebaking og julebrus på agendaen - så snart de er friske nok til å bake litt. Vi er hekta på Pulverheksa; så det er masse bolle og brusfokus i heimen:)

Ha ei flott helg når den kjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...