fredag 22. februar 2013

Restegarnprosjekt


Eg har ei stor skuffe FULL av garn. Masse bra garn, babyull, nøstebarna (ubehandla) ull, tovegarn - men også billig kløgarn frå SparKjøp. Med knapt nok eit nøste i kvar farge og type er det ikkje mykje eg kan bruke det til, og derfor har det også blitt liggande. No som lillesøster har slutta med bleie og vi har solgt stellebordet (kjøpt brukt i 2008 for kr.300,- og solgt brukt igjen i 2013 for kr.300,- Brukt er bra!) ommøbelerte vi soverommet vårt og da synes eg at det var litt råflott med ein heil skuffe med garn. (Når skuffa heller kunne inneholde andre "viktige" ting. Som klistermerker. Og bursdagskort.) Da vart restegarnprosjektet starta! Også kjent som julegåvestrikking 2013, derfor kan eg ikkje skrive så veldig mykje meir om det her :D Eg har strikka fire eksemplarer av julegåver, som alle vart så pass halvstygge at det kan hende at mine eigne ungar får det i staden. Eg får sjå om eg kan klare å kamuflere uheldige restgarnfargeval så pass at eg kan gje det vekk til andre.

I helga skal storebror og pappaen på kino for første gong og sjå "Karsten og Petra". På laurdagskvelden skal mannen i festleg lag medan eg har invitert to venninner til ost og vin heime i sofakroken. Ei kjekk helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...