mandag 8. april 2013

Dåp og helgetur og smukkesluttoppdatering

Mine foreldre har flytta to gonger sidan de solgte barndomsheimen min/vår for rundt 7 år sidan. Men heim er heim, og derfor har vi vore "heime i Florø" i helga for å feire dåpen til yngsteguten i familien vår!
Jada - vi har hatt sol (og snø og regn) - men desse bileta er frå i fjord sommar.
Dåpen var flott, og eg og mannen fikk kjenne korleis det var å ha "store" unger. Storebror leika med ei togbane og lillesøster fann to jenter som ho hang saman med. Da kunne vi sittje og slappe av og ja...slappe av. Det var supert! Deilig mat og mykje gode kaker er heller ikkje feil:)
I dag, måndag, avspaserte vi og tok oss god tid heim til Bergen. Lillesøster synes framleis at smukkeslutt er vanskelig; noko som har ført til masse grining på felles soverom i helga. Eg tviler på at det blir mindre grining no, men det er i alle fall "lettare" når ho er på eige rom. Ho har verkeleg blitt sutrete etter at ho gav smukkane til fiskane i påska. Eg trur vi rett og slett har provosert fram ei trassperiode på heile greiene. Sukk og stønn og stakkars oss ho.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...