fredag 19. april 2013

Sjukdom. Igjen.

Venninnegåve til meg i posten i går - kjempekoselig!
Det gjekk som det måtte gå. Først lillesøster med feber både måndag og tysdags ettermiddag. Barnehagen ringte på onsdag da storebror hadde fått feber. I går torsdag var eg heime med han som etter 14 (!) timars søvn vokna og var fin og frisk. Da var det min tur. Alle har hatt 38.6 - litt merkleg. I dag er begge ungane i barnehagen medan eg er heime. Feberen er nesten vekke, men det er godt det er helg.

I morgon skal mannen og ungane på leikeland med søskenbarn og tanter medan eg skal vere heime og vaske hus i fred og ro. På søndag skal eg jobbe og det var den helga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...