mandag 13. mai 2013

Jentekort - og bursdagsbarn

Heimelaga kort til ei nyfødd lita jente
I dag er det 32 år sidan eg var nyfødd. Yes indeed. Eg har ikkje fått eit einaste kort, men sidan ungane ikkje klarer å holde tett veit eg at det ventar måleri og kort når vi ser kvarandre igjen i ettermiddag. I helga bakte de browniescupcakes med espressofrosting (MINST like godt som det høyres ut!), så feiringa er alt unnagjort - sånn matmessig.

I dag ventar bretting av klær og intervalltime på sats. Sjefen lurte på om eg vart vekt med kaffe på senga i dag - men nei - i dag vart eg vekt av ei trøtt og sur lillesøster før storebror kom trampande opp trappa fem minutter etterpå og vart superhissig da han såg at han var sistemann voken (igjen). Alt dette rundt 30 minutter før klokka mi skulle ringe. Kvardag - rett og slett.

Men hurra for meg (eg likar kvardag eg)!

1 kommentar:

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...