onsdag 24. juli 2013

Peanøttkjeks

Vi skulle bake noko å ha med til venner. Eg hadde ei oppskrift liggande frå leeeengeee sidan som eg da smelte ihop -

250 g peanøttsmør
250 g sukker
1 egg

Miks og steik på 225 grader i 10 minutter. Avkjøl.

Med så få ingredienser var eg ikkje heilt sikker på om dette var noko å ta med. Derfor smakte eg litt. Og det viste seg at dette var ikkje noko eg kunne pakke med meg og dele med andre enn den eg er gift med. Dette var for godt til å kunne delast. Rett og slett. Kalorimengde utav kontroll, men det er verdt alle joggeturane det tar å kvitte seg med det igjen - anbefalast på det STERKASTE!

Kva tok eg med på vennemiddag? Frosne kanelboller. Fungerte greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...