torsdag 22. august 2013

Angry Birds - storebrorstyle

Baklengsfuglen er på veg!
Storebror er Angry Birds fan (og Spidermann, og Trond med hammer'n og Liverpoolfuglen og Lego City), og i barnehagen teiknar han Angry Birds-spelebrett. Eg spelar ikkje Angry Birds, så eg veit ikkje om dette er ekte brett, eller om det er noko han finner på. Han seier at han har laga de med fantasien sin, så da har han nok det. Alt har ein betydning, og han har tenkt ut kva fuglane skal gjøre for å bryte ned hinderene for å komme ned til eggene.
I dag skal storebror i bursdag på Bergens største leikeland (blir enkelt å roe han ned i kveld...). Han skal sitte på med kamerater både til og fra, så i ettermiddag er det berre eit barn heime. Eg bytta ut min planlagte joggetur i går med ei shoppingrunde, så eg skal i alle fall utnytte situasjonen med ein tur ut. Ellers skal vi male vidare på murveggen ute, også skal eg prøve meg på ei ny oppskrift til kveldsmat :)

Ønskjer deg ein riktig fin torsdag; håper du har like bra vær som oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...