søndag 18. august 2013

Årets sommarlektyre

Legg til bildetekst
Sommaren er den einaste tida på året da eg får lest skikkelig. Mangelen på TV gjer moglegheit til å dykke ned i ei bok i timesvis kvar kveld. I år hadde vi mange vi skulle møte, så eg hadde kun tatt med meg to bøker. I Oslo, ei veke før vi var ferdig med ferien, hadde eg lest ut "En dag" og "Himmelens fange" - så eg spaserte til nærmaste butikk og kjøpte lettvektaren "Mongolia".

"En dag" er filmatisert. Faktisk var det traileren på filmen som gjorde at eg ville lese boka. No som eg har lest den og sett filmtraileren på nytt får eg inntrykk av at filmen er meir eit romantisk drama enn den litt eksistensielle tråden eg kjente i boka. Eg er ikkje heilt sikker om eg har lyst å sjå filmen etter å ha lest boka.

"Himmelens fange" er bok tre av Carlos Ruiz Zafon sin "miniserie". Bok ein las både eg og mannen da vi reiste jorda rundt i 2005/06 "Vindens skygge" som vi begge var veldig begeistra for. Bok to "Engelens spill" las vi da den kom ut for nokre år sidan. Etter å ha lest alle tre er vi heilt enige om at "Vindens skygge" var best, at vi vil lese de på nytt og at vi gjerne vil sjå "de glemte bøkers bibliotek" på film!

"Mongolia" var lettlest og heilt ok - ei bok eg valgte ut fordi det var den tjukkaste de hadde på Kiwi. God sommarlesing eigentlig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...