mandag 26. august 2013

Hjelp på kjøkkenet


Lillesøster og mannen - og storebror på enden.
 Eg er heldig som har to unger som er glade i å hjelpe til på kjøkkenet. Storebror får dele opp med ein liten skarp kniv og lillesøster bruker ein vanleg junior smørkniv. Gulerøttene ho deler opp på bileta er alt kokt - det er ikkje alt de får dele opp! (Mannen hjelper eigentlig ikkje - enten lagar han middag eller så gjør han ikkje det. Men akkurat her er han med å deler opp:)) Pølser er det mest populære å hjelpe til med - det er jo lov å prøvesmake :)
Vi har hatt ei fantastisk helg! Bergen Fjord Tour varte i litt over fire timar for min del, og på den tida gjekk vi 26 km og over 1000 høgdemeter. Minst halve vegen var på asvalt. Vi var så heldige med været - sol og varme, eg er famleis tørst sjølv om eg drakk masse vatn heile dagen! Medan eg var på spasertur (kremt) gjekk mann og barn på fjellet, fikk omvisning på BT-trykkeriet; før storebror vart fulgt bort til ein kamerat der han vart resten av dagen. Etter verdens beste fotbad og påfølgjande dusj gjorde eg ikkje mykje anna enn å spise snop og sjå Komiprisen på kvelden.

På søndag var vi på eit familiearrangement på Kvarven Fort. Det er ein del høgdemeter opp dit, og da kjente eg det under føttene - kan vere eg eigentlig burde ha holdt sofaen den dagen også. Vel heime utnytta vi solskinnet med badebasseng på verandaen og vennebesøk til tre av oss medan den fjerde jobba i hagen. Slike helge kan vi godt få fleire av :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...