mandag 19. august 2013

Julegåvemaking

Ei konsentrert lillesøster.
Ja, du leste riktig. I helga kjente eg at strikkelysten og inspirasjonen til julegåver kom sigande. Derfor er eg i full gang med å produsere julegåver til alle de små venninnene vi har i inn- og utland. Tilsaman er det 8 jenter mellom 2 og 5 år som vi kjøper julegåver til (i tillegg til lillesøster) - i år skal de i alle fall få noko som er heimelaga - litt likt og litt ulikt. Lillesøster har alt det eg held på å strikke, og elsker den, så der slepper eg unna med ein :) Eg er halvvegs på nummer 3; 5 igjen :)
Ny prinsesseform kjøpt i Sverige.
IKEA-katalogen kom i posten sist veke, og der vart eg (også) julegåveinspirert. Lillesøster er altså også i gang med produksjon. Godt å ha tid til å gjøre desse tingene samtidig som inspirasjonen er der.

I tillegg til juleplanlegging har vi i helga vore på tur i regnværet, rydda og vaska hus både ute og inne, ungane har leika "pappa og baby" i timesvis både laurdag og søndag (noko som resulterte i at vi har hatt tid til andre ting enn aktivisering og mekling), laga verdens beste knekkebrød; også slo eg joggerekkorden min med 2 minutter i går - hurra for meg! Ei flott, flott helg! Denne veka har mannen skuleveke, så eg både leverer og henter i barnehagen. Om eit år er mannen ferdig med etterutdanninga - og da har vi ein ny skulegut i hus da storebror skal begynne i 1.klasse. Enn så lenge skal vi nyte det siste året med to barnehagebarn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...