onsdag 21. august 2013

Mat mat mat


 Ikkje veit eg kva det er, men plutselig vel eg å stå på kjøkkenet om ettermiddagen og smelle ihop mat. Altså etter at eg alt har laga middag.
Sjølvsagt gjør eg det fordi eg KAN. Fordi ungane leiker pappa og baby, noko som betyr at maktforholdet mellom de er klart deffinert - storebror kan sjefe og lillesøster gjør som han seier. Pappa er ein sjefete mann med halvhoven austlandsdialekt, og babyen usedvanleg suttrete. Underholdande som berre det!
Så medan de leiker har eg (for første gong på det som meir eller mindre er 5.5 år) open tid på ettermiddagen der ingen trenger meg. Tydlegvis vel eg å bruke denne tida på å lage mat. Og strikke.
Vær klar for fleire matinnlegg med oppskrifter. Alt har vore skikkelig godt - og ganske så sundt.
Bileta er frå lillesøster sine fruktspyd som ho hadde med til avdelinga si da ho skulle feire treårsdagen i juli. Ho er den siste av oss som har bursdag; no er det ingenting før februar. Vi må sjå om vi ikkje finner eit eller anna å feire i haust også :)

1 kommentar:

  1. Deilig med frukt på spyd !!
    Takk for at du er i samme båt som meg når det gjelder strikking med mønster ;)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...