søndag 22. september 2013

Plommesylte

Ein kollega hadde med seg masse plommer på jobb - spis opp! Sidan eg er allergisk mot plommer, og ho tydlegvis hadde for mange spurte eg om eg kunne få nok til å koke litt plommesylte. Sjølvsagt - og slik vart kvelden brukt til plommesylting.
Eg fikk 2.5 kg, så eg tok meg tid til å ta ut alle steinane. Det betalar seg sikkert godt i sparte tannlegeregningar seinare.
2.5 kg plommer frå Austevoll, 8 dl sukker og ein pose syltepulver. Kok til plommene er gjennomkokte (ca.15 minutter) og hell på varme og reine glass.
Vi fikk masse syltetøy - og eg har spist det kvar dag sidan. Det er så godt!!

På knekkis med cottage cheese, eller min favoritt - saman med yoghurt naturell - snadder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...