onsdag 23. oktober 2013

Eventplanleggjing

Storebror kom heim med denne i finfin konvolutt - perla og laga av ein god venn i barnehagen.

På jobb er vi inne i hektiske dagar med masse aktiviteter. Det syder og koker både på kontoret og ute i bydelane! Det kan vere det er det kreative miljøet som gjør at eg også på fritida setter igong mykje aktivitet. I helga er vi 15 til bords da vi har invitert fleire barn og voksne frå mannen sin familie til Halloweenfest. Så langt ingen frafall, og i dag skal mannen på butikken og handle til heile veka og kalas; phuu - i helga blir det baking! Om tre veker planleggjer eg eit nabotreff der eg inviterer mammaer i nabolaget heim til meg. Der er eg heilt på invitasjonsstadiet; så langt verkar det som om folk vil komme, det er kjekt! Eg held det ganske enkelt, men likevel er det ein del planleggjing før folk kjem. No er det planleggjinga eg liker da, også kjem de hygglege menneskene og minnene som ein bonus :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...