mandag 21. oktober 2013

Klargjøring i hagen


Lillesøster sett frå kjøkkenvindauget.
 I går gjennomførte vi vinterklargjering i hagen. Storebror var veldig innvolvert med det samme eg sa at han skulle få ei krone i sparegrisen sin for kvar boss han fann i hagen. Etter utallige sneglejakt i hagen i sommar var hagen full av tomme boksar, små plastdelar og anna søppel. Heile 42 (!) boss fann storebror på ein halv time - og kasta alt i søppelspannet medan han telte høgt. Etterpå tok han "En gul knapp, virre virre vapp, du slapp" på meg og mannen slik at eg slapp unna, og mannen måtte betale ("Eg begynner på pappa eg mamma slik at du slepper å betale med dine penger *wink*"). Det var jo ekstra flott sidan det var min ide, men det viktigste eg at storebror jobba og hjalp til! I dag tidleg da han såg pengane vart han dritsur fordi "jeg ville jo ha flere lapper også mange penger! Dette er jo bare lite!". Haha; ein stad må vi begynne alle saman!

Lillesøster var uheldig å feste glidlåsen oppi haka da vi var på veg ut i hagen i går, så ho grein og grein og grein og skulle IKKJE ha kos i 15 minutter. Så fann ho sykkelen sin som ho satte seg på og grein in nye 15 minutter fordi ho ville på sykkeltur. Ho har ikkje hatt ein bra søndag, ho hadde seg ei skikkelig trassperiode som varte meir eller mindre heile dagen (fram til 1 minutt før sengetid - da var ho i strålande tullehumør!)

Men no er hagen klar for vinteren! :)

...og lillesøster fikk seg ein lang sykkeltur før middag slik at dagen hennes vart litt betre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...