torsdag 21. november 2013

Skriveferdigheter

Da eg var på konferanse for foreldre med barn i barnehage i Oslo sist fredag var det Torstein Røe Isaksen som opna showet. Han har ikkje barn sjølv, men fortalte om sonen til ein venn han hadde. Guten, på fem år, hadde nett lært seg å skrive sitt eige navn - Torben. Røe Isaksen spurte "Kva er det neste ordet du har lyst å skrive?" Femåringen svarte "Gangnam Style" (og her måtte eg inn med stavingshjelp, for dette kunne ikkje eg på 32 stave heilt enda)

Poenget var at barn i dag har andre referanser enn barn hadde for kun 10 år sidan. Eg synes spørsmålet var fint, så da eg kom heim til min eigen femåring spurte eg han det samme.

"Eg ser at du skriver navnet ditt på teikningar, så det kan du heilt no. Kva er det neste du har lyst å skrive?

Storebror ser på meg, tenkjer i to sekunder før han seier:
"Eg vil lære meg å skrive alle orda som finnas i heile verda!"

Er ikkje det eit fantastisk svar? Ikkje så mykje HA-HA som Gangnam Style, men eit fantastisk svar uansett! Eg spurte sjølvsagt vidare, kva ord vil du starte med da?

"Eg vil begynne med det største ordet i verda: Jordkloda."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...