søndag 22. desember 2013

Gløggoppdatering

Gløgg er JUL! Mine to favorittglass med gløgg har eg fått i Bergen. Den eine fikk eg overraskande i pausa på ein julekonsert eg var på med studentkoret "Sirenene" i 2002. Det andre fikk eg i taxikø i desember 2007. Gløgg smaker godt!!

Vi serverte gløgg til eit av julebesøkene vi hadde i desember, da i oppdatert versjon som eg fann i eit blad. Vi var kun fire voksne, og ungane våre drikker ikkje gløgg, så vi lagde kun halv oppskrift.

Nam, nam! Det lukta så godt i heile huset! Appelsin, kanelstenger og nellik - det blir ikkje meir jul enn det!!
I dag rydder vi ut av huset! De siste vekene har eg laga fulle poser med for små klær, leiker som ikkje blir leikt med lengre, barnebøker som ingen ser i og anna rot som berre ligger rundt og blir flytta på. I dag hiver vi alt i bilen og leverer på ulike stader, klesinnsamling, elektrisk avfall, batteriavfall, leiker, glass og metall. Det føles GODT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...