søndag 16. februar 2014

Kjole frå nille

I haust/vinter gav nille ut eit lite oppskriftshefte med strikk til både små og store. Eg vart heilt forelska i hjartekjolen som eg handla inn garn til og satte i gang. Hopp så fram to månader. Da fullførte eg prosjektet :)
Oppskrifta ligger også på nettet. Her er fargen heilt feil, men fasongen kjem fram.
Sjølv om eg strikka den i str.4/6 år er det litt tettsittande på min 3.5-åring. Rundt armane har eg hekla (!) fastmasker - oh my! Eg heklar ikkje, eg kan det ikkje, men dette var kjapt å lære ved å sjå film på dropsdesign.no, og veldig gøy! Heklekanten gjorde seg! Lillesøster likte kjolen veldig godt medan eg strikka den, men no som den er ferdig seier ho at ho skal bruke den i bursdagen sin (som er i juli), og derfor henger den i skapet - nokså ubrukt.

No skal eg i gang med noko til meg sjølv! Redselsfullt spanande - får eg det til? Gidder eg å fullføre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...