søndag 9. februar 2014

Stort og stygt

Bok inne og litt sol ute - nice!
Eg har HØYRT masse om Olaug Nilssen, og særleg om "Få meg på, for faen" som fikk både den eine og den andre til å uttale seg. Eg har enda ikkje lest noko av ho, men så snubla eg igjen og igjen over gode anmeldelser av det nyaste ho har skrive. Eit bestillingsverk frå Det Norske Teateret i høve Kvinnerettsåret 2013 med urpremiere der i mars i fjord. "Stort og stygt"
Eg liker å lese drama. Veldig godt. Eg har lest det meste Jon Fosse har skrive (med innlagte pauser mellom replikkane. Som seg hør og bør når ein les Fosse). "Stort og stygt" var ingen unntak. Eg fossa igjennom den på ein time utan pause, og følte meg heilt tom etterpå. Eit godt drama - absolutt. Lesbar og sann. Vond og litt sår.
I det siste har teatersjef på Den Nasjonale Scene i Bergen fått kritikk av Jon Fosse for at ho ikkje har nok nynorsk på scena. Utan å kommentere hennes ganske så flate svar på kritikken håpar eg ho ser mot DNT i Oslo og kanskje set opp "Stort og stygt" på DNS. Nynorsk (om det er eit mål i seg sjølv), og speleverdig på eit nasjonalteater.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...