fredag 21. februar 2014

Valentinesmatboks

No er det ei veke sidan Valentinesday - så da kan eg vise Valentinesmatboksane ungane fikk med seg i barnehagen sist fredag. De har smørelunch og frukt i barnehagen, så matboksane er kun til frukost. Lillesøster sin matboks over - skiver med smør, leverpostei og argurk (absolutt favorittpålegg de siste vekene!) toppa med ein hjarteagurk som eg festa med eit spyd i plast. Grønne druer og blåbær i det eine lille rommet og babyputer i det andre.
Storebror sin frukost var trekantpolarbrød med smør, leverpostei og agurk (aner vi ein viss herming?) og grove vafler med smør og kvitost. Grønne druer og blåbær i det eine lille rommet (nokon tredd på plastspyd slik at det var eit lite fruktspyd), og hjarteagurk i det andre.

I fjord bakte eg sukkerfrie muffins i hjartemuffinsformer som de fikk med. Valentines er vel den einaste dagen eg gjør litt utav frukostnista. De får alltid litt snacks, men sidan det kun er til eit måltid er det begrensa kor mykje mat eg vil sende med de. Eg trur de vart godt mette på dette! :) (med rim og alting;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...