torsdag 27. mars 2014

Heimedag

I påvente av tidenes overtidsveke neste veke avspaserer eg i dag. Eg skal vaske huset, og eg skal med god samvittighet shlække i sofaen og sjå på TV. Eg lurer på om eg skal jogge ei runde i dag, men samtidig tenkjer eg at det kanskje er lurt med ein kviledag etter fjellvandringa i går. Eg blir så full av energi når det endelig er sol og ok varme (og før pollen slår meg ut), men er eg lur (og det liker eg jo å tru at eg er ;) ) porsjonerer eg energien litt ut. Eg får vaske hus til svetten tar meg - også sette meg på verandaen i solsteiken og kjenne på kor deilig det er å vere heilt i ro.

1 kommentar:

  1. Er lett å bli "våryr" når vi får slike dager som vi har hatt;)
    Håper du fikk brukt dagen slik du ville.

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...