torsdag 24. april 2014

Dikt for barn

Denne veka er det litteraturfestival for barn i Bergen "Alfa & Omega". I går var eg med på delar av seminar på Bergen Bibliotek "Veier inn i språket" der eg fikk mange gode tankar rundt barn og poesi.

Eg er ikkje så flink å lese dikt for ungane, og det er eigentlig rart. Vi leser masse, og de liker ekstra godt bøker med rytme i teksten, som "Gruffalo"-bøkene. Med den umiddelbare interessen for den type språklege verkemiddel burde eg jo ha kjøpt fleire diktbøker enn eg har gjort. Eg har ikkje kjøpt, eller lånt, ei einase ei. Fy skam seg! Her er det skjerpings -  vi har jo Inger Hagrup sin bok "Så rart", men har knapt bladd i den.

Eg avslutter denne "smekk-på-fingeren-for-å-ikkje-gje-ungane-det-beste-utgangspunktet-for-ein-rik-språkforståelse" med mitt yndlingsdikt frå da eg var barn, skrive av Sigbjørn Obstfelder:

Regn

En er en, og to er to-
vi hopper i vann,
vi triller i sand.
Sikk, sakk,
vi drypper på tak,
tikk, takk,
det regner i dag.
Regn, regn, regn, regn,
øsende regn,
pøsende regn,
regn, regn, regn, regn,
deilig og vått,
deilig og rått!
En er en, og to er to-
vi hopper i vann,
vi triller i sand.
Sikke, sakk,
vi drypper på tak,
tikk, takk,
det regner i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...