lørdag 26. april 2014

Løpemisunnelse

I dag er det Bergen City Maraton. Det er knallvær (som i fjor) og eg skulle så ønske at eg var med! Eg er så smått i gang med opptreninga til halvmaraton som eg skal springe 6.september; men eg ville så mykje heller ha vore med på Bergen City! For det første er traseen unik, for det andre er det fint vær i dag, og for det tredje - da hadde det vore gjort! Da hadde eg ikkje trengt å trene meg igjennom sommarferien for å ha ein ok form i september!
Kvifor springer eg ikkje i dag? Kvifor er eg på XXL sport og handler ny sykkel til storebror og nye fjellsko til meg? Dumme Bergen City som er midt i tjukkaste bjørkepollensesongen! Det er tøft å jogge 21 km halvmaraton. Og med ekstreme mengder bjørkepollen i lufta blir det ikkje lettare, sjølv med medisinert kropp. Så da må eg trene meg opp eg da; til halvmaraton i september. Dette kunne ha vore dagen! Men nei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...