onsdag 21. mai 2014

Fatimas hånd

Denne boka er den tjukkaste boka eg har hatt ståande på vent på åresvis. Derfor har den også blitt valgt vekk fleire gonger. Men no som eg skulle ut på tur tenkte eg at det var på sin plass å fylle kofferten med denne mursteinen av ei bok, og sjå kor langt eg kom.

Forfattaren, Ildefonso Falcones, har skrive ei bok tidlegare, Havets katedral, som eg las på bryllupsreisa vår i 2009 og som eg elska! Eg las rundt 100 sider av Fatimas hånd før eg reiste, og ein er med frå første side! Han er fantastisk god å skape univers i språket sitt! Denne boka solgte forresten 50 000 eksemplarer i Spania første dagen den var i salg! Ei etterlengta bok med andre ord :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...