torsdag 22. mai 2014

Kanelbollar

Etter at vi besøkte Bakeriet i Lom i fjor sommar har eg drøymt om kanelknutane deires! Eg har sett "how to" på youtube - altså korleis ein snurrer og knytter slik at det blir smør og sukker og kanel OVERALT og det berre smakar himmelsk! Vi var på besøk hos nokre venner vi har som er frå Sverige da det var Kanelbullans dag (4.oktober), og da fikk vi servert noko som var tett oppi Lomsnurrar, men eg gløymte heilt å spørre korleis de hadde gjort det. Og bollebakingsnurringteknikk er ikkje noko ein kjem så lett innpå ellers i året.

Derfor er eg grøn, eg har prøvd, men eg får det ikkje til. Men eg er derimot blitt ein kløppar med god deig, tynt utrulla og perfekt mengde sukker, smør og kanel samanrulla til kanelbollar. Det blir godt altså! Ungane får alltid eigen deig som de jobbar med, og det blir akkurat like godt, og med litt meir fantasifulle formar.

Kanel i svingane heiter det jo også. Mmmm, godt er det i alle fall! :) Og som ansatt i Bergen kommune hender det jo at vi får desse gode bergenske skillingsbollane når vi er på ulike samankomstar; snadder altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...