onsdag 28. mai 2014

Kveldsmat og trening

Vi utnytta sola til fulle i går, og klipte heile plenen, samt ein del av hekken. Dette er første gong vi klipper plen i sommar; og no ser den flott ut! Mosen også;)

For nokre veker sidan fikk eg tilsendt Smørbar Sheddar frå Likenshare. Eg har spist den som pålegg på knekkis, men den kan også brukast på andre måtar. Eg likar godt cheddar på hamburgere, og overgongen til pålegg var ok - men smaken er veldig mild - slik at ein faktisk må ha ganske masse på (mykje meir enn eg har på mine knekkebrød) for at smaken skal komme fram. Men da er den god altså!

Hæ? Trur du eg har stæsja kveldsmaten min? Neida...
Eg er litt opphengt i mat akkurat no. Treninga til halvmaraton er hard, og målet er å bygge muskler og utholdenhet - ikkje å gå ned i vekt. De dagane eg trenar må eg spise mykje meir til kveldsmat enn det eg gjorde i går (biletet), eg må berre finne på noko som er godt! I dag kjenner eg det i begge armar, og mage/rygg etter å ha jobba i hagen i halvanna time, så kveldsmaten burde sikkert ha vore større i går også.

I dag er det intervalltrening som står på planen. Pyramideintervall - heilt forferdelig tungt, men fantastisk effektivt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...