mandag 30. juni 2014

Ei variert treningsveke

Eg hadde den perfekte treningsveke sist veke! Det blir fort litt einsformig med jogging som einaste trening; men hjelpes altså - sist veke var GØY! Med ein mil jogg på måndag, Ulriken, Vidden, Rundemanen og Fløyen på onsdag, også noko heilt nytt: Åtter på fredag!

Lånt frå wikipedia


Treningsdelen av blåturen på fredag var ein time i Åtter. Eg satt fremst i båten, som nummer ein - altså den som er bakerst på dette biletet. Alle sitter med ryggen mot køyreretningen på den 17 meter lange båten. Styrmannen, eller cox, sitter og ser at vi ikkje kræsjer i noko :) Det var knallsupergøy, og ekstra kjekt at cox gjentatte ganger sa at "det er synd ingen av dykk ser einaren, for ho ror heilt perfekt!" hihi* Etterpå kom han bort og helsa på meg "du MÅ da ha rodd tidlegare!" Eit naturtallent altså. *nasaisky Vurderer å seie opp jobben i kommunen, og heller bli roar på heiltid! 

I går var ungane i bursdag, så eg og mannen heiv på oss treningsutstyr og sykla til Lyderhorn der vi gjekk opp så fort vi klarte, også ned igjen - sykle heim, og der var det på tide å hente ungane igjen. Han fikk valget mellom å jogge med meg, eller gå på fjellet - og han valgte fjell.

Derfor var det fire knalltreningar eg fikk gjennomført sist veke - kjempegøy!! Kun ein jogging; men fleire mil på føttene, og nokre kilometer på sjøen - med vannblemmer i hendene og eit stort glis! I dag er det ei ny mil med joggesko - og på laurdag ventar ein av de store turopplevingane som er planlagt i år! Eg krysser fingrane for klarvær ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...