søndag 29. juni 2014

Prinsessekjeks

På taxfree'en på Mallorca fann eg verdens søtaste kakeboksar heilt bak og innerst ved veggen. De hadde fleire ulike motiver, alle Disneyprinsesser - og lillesøster fikk velge seg ut ein.

Det er ein skikkelig tinnboks som vi kan bruke til julekaker eller liknande. Eg liker at vi kan bruke den vidare når den er tom.
Oppi var det kjempegode kjeks, vi kallar de prinsessekjeks, og innimellom spiser vi to kvar til dessert etter middag. Ja, også midt i veka. :)

I dag er ungane i bursdagsselskap, så blir det nokon som får dessert i dag er det ikkje de (og da blir det heller ikkje oss).

3 kommentarer:

  1. Jeg er også svak for fine bokser (skal jeg være helt ærlig så er jeg svak for alt som har lekker embalasje og har gått på mer en en smell fordi innpakningen var fin;), dessert midt i uka er jeg også svak for!

    SvarSlett
  2. Høyres heilt riktig ut! Hurra for fin innpakking, og dessert kvar dag ;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...