torsdag 10. juli 2014

Supermatvaffler

Eg er ikkje supermatfrelst, men eg har jo fått med meg noko av det som er regna for å vere supermat. Sidan eg hadde ei lita krukke med cocosa klipte eg ut ei oppskrift på supermatvaffler frå eit blad - eller bananvafler som de kalte de.

Til ca.5 vaffelplater trenger du
2 modne bananer
3 egg
2 ss raw kakaopulver (eller regia slik eg brukte;))
1 ts kanel
1 klype havsalt
1 klype kardemomme
1 ss kokosolje (eller cocosa som eg brukte)

Miks saman med stavmikser, og smør vaffeljernet med kokosolje.

Vi åt dette til dessert etter midddag, og da var det akkurat nok til oss fire. Eg likte de veldig godt, særleg kokossmaken som kom frå cocosa! Oppskrifter på lett mat utan sukker er tipptopp, denne bruker vi nok igjen!

Nytast på verandaen i sola :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...