torsdag 28. august 2014

Rydding!

Eg er happy kvar gong noko forlet huset vårt. Meir glad då enn når nye ting kjem inn. Denne veka har vi lagt 4 stappfulle posar med for smått barnetøy i UFF-container, og i dag hadde eg med 20 barnebøker som våre barn ikkje lenger er (eller nokon sinne har vore) interesserte i til barnehagen. Sist veke satte vi av to kasser med ting og tang hos Fretex - deriblandt fleire spel og puslespel som ungane har vokst fra.

Eg prøver å ikkje vere for effektiv. Eg prøver å plukke ut de tingene ungane har likt ekstra godt. Yndlingsbøker. Yndlingspuslespel. Babyleikene de verkleg leika masse med. Vi har heller ikkje gitt vekk mengden av duplo som storebror brukte mykje i åresvis før lego tok over. Alt vi har fått av heimestrikka klær blir tatt vare på eller gitt vidare. Men samtidig er eg ikkje interessert i å ha masse kasser på loftet med gamle ting.

Og sidan eg liker så godt å bli kvitt ting.... happy days med barn altså!! :)

Ps. I går var det første dag med skulemjølk, og du må tru det var stas! Så stas at den tomme kartongen var med heim for at han skulle "lage hus av den". Nok ein ting eg kan ha gleden over å kvitte meg med seinare ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...