onsdag 6. august 2014

Utviksfjellet

Det er litt vanskelig å komme tilbake i bloggerutinene no etter sommaren. Eg har mange innlegg frå sommarferien vår som eg vil leggje ut, men finner ikkje inspirasjonen til å jobbe med de.

Hovudet er akkurat i dag ein månad fram i tid. 6.september skal eg jogge halvmaraton - og eg trener mykje. To ganger 10 dager "treningsfri" i sommar gjorde slik at eg vart satt litt tilbake, no jobbar eg ganske hardt for å komme dit eg var i begynnelsen av juli. Ein hard strekk i korsryggen etter intervalltrening sist fredag har ikkje gjort dette enklare. Og når eg har vondt heile tida er jo det også ein påminner om prosjektet mitt; og ein liten redsel for at eg skal skade meg skikkelig slik at eg ikkje får gjennomført. Det er mentale forberedelser som også tar mykje fokus. På den positive sida hadde eg ei knalløkt i går i nydlege 15 grader og litt vind. Eg jogga 8 km, men kjente igjen på kjensla eg hadde før sommarferien - at eg berre kunne jogge og jogge og alt var berre deilig! Eg kryssar fingrane for at den neste månaden blir ein god treningsmånad!

Eg leggjer inn bileter frå nydlege dagar på hytta til mamma og pappa på Utviksfjellet. Vi fikk låne den ei lita veke i juli - i knallvær!
Opp med vimpelen! Det er folk i hytta!
Med så mykje natur rett nedenfor trappa gjekk ikkje ungane tom for ting å gjere!
Kveldshimmel! Eg og mannen satt ute i solnedgangen og las bøker kvar kveld. Sjekk den utsikta! Kan knapt bli betre!
Like nedenfor hytta renner det ei elv. Den var liten no, og perfekt til å bade i!
Vi hadde med oss plastleiker som vi lot renne nedover. Eller så kunne jo vi renne ned! Naturleg vannsklie! :)


IHAA! SOMMAR!!
Temperaturen låg på mellom 28 og 33 grader kvar dag. Den siste kvelden før vi skulle reise heim kom det eit skikkelig tordenvær - nydleg med utladning! - og sjå på desse flotte skyene! Vi storkosa oss på hytta; og håper vi får lov å låne den igjen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...