tirsdag 2. september 2014

Hodefoting

I langdistanseland er det jo desse to tingene som gjør jobben. Hovudet og føttene.



Lillesøster sin første hodefoting vart dessverre laga på Ukesplanleggaren vår,  og er no vaska vekk. Men sjå kor fin den var! Og med eit så fint navn!

Sidan virus herjar i kroppen min brukar eg dagane på å samle energi fram til laurdag. I følgje treningsplanen min skal eg trene rundt 50% av det eg vanlegvis gjør. Eg skulle så gjerne, men det er viktigare å vere frisk på laurdag enn å ha gjennomført nokre siste, korte treningsturar. I dag skal eg på 90 minutters pre-halvmaraton-massasje. Meir avslappande måte å lade opp til 21 km finnas ikkje ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...