lørdag 20. september 2014

Rotete rom og flinke barn

Eg leser innimellom nettvettartikklar - og særleg de som omhandlar korleis voksne behandlar barna sine på nett. Her om dagen las eg ein slik artikkel der det stod som ein av 7 feil foreldre gjør på nett; nemleg publisere bilete av barna sine rotete rom.
Små teikningar over heile rommet! Resultat av ein time med "Frost" på CD og ro.
Her har det vel noko å gjøre med konteksten. Om barnet ditt er 14 år og du vel å leggje det ut på facebook slik at alle foreldra i klassen fikk sjå - med ein kommentar om at "Jensegut er så rotete! Eg blir gal!" så er eg heilt enig om at det er dårleg nettvett. Fordi om du ser godt etter på tenåringsrommet kan du skimte litt av eit fy-fy manneblad under puta.

Lego, lego, lego!
Rommene er ungane sine. Og sjølv om vi må rydde de innimellom for å støvsuge og vaske litt, så er det ikkje eit problem for meg at det ser ut som om det bur ungar som leikar der. Det er jo derfor de har rom!

Men sidan dette kan bli tolka som dårleg nettvett, og mobbing av eigne barn, utjamnar eg det med desse to kommentarane:

Når eg leverer lillesøster i barnehagen er det nesten som om eg leverer Elsa, eller Dora. Ho møter alltid ein haug med beundrere som oppfører seg som om det er ein evighet sidan sist de såg bestevennen sin.

*det er ikkje ein popularitetskonkurranse, men eg tolkar dette som eit teikn på at ho har mange venner som er glade i ho, og det er eg glad for å sjå!

Da eg henta storebror på SFO fikk eg høyre at han var ein av de beste i klassen å lese!

*det er ikkje om å gjøre å vere best - men det betyr at han er flink å lese - og det er eg veldig glad for å høyre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...