onsdag 1. oktober 2014

Back in business

Er ein sjuk i over ei veke er det nok av trådar å ta fatt på når ein omsider klarer å gjennomføre ein logisk tanke. I dag hadde eg første dag tilbake på kontoret etter halvanna veke vekke. Eg hadde hatt mareritt om 150 viktige mail som skreik imot meg, med det var ikkje heilt så ille! ;)

Bileter frå blåtur med jobben til mannen i sommar. Flotte Bryggen i Bergen!
De to siste dagane har eg vore på konferanse med 250 andre kulturfolk - og det er alltid ein sann glede å treffe så mange flotte og inspirerande menneske! Det er stas å stå i dokø og småprate med leiarane av nokon av de største kunstinstitusjonane vi har i landet, og det er fint å bli røska litt i av nytenkjande foredragshaldarar!


Resten av veka står i oppussing og kveldsmøters teikn. Phuu - det er mykje jobbing som må til om ein skal ha nok timar til å få skikkelig juleferie i år!

Haha - her prøvde eg å lage widescreenbilete, men det gjekk berre halvvegs bra! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...