fredag 24. oktober 2014

Travle dagar

Denne veka har vore innholdsrik og veldig travel. Samtidig har eg vore potte tett med piggtråd i halsen og intervallnysing. Ein sover liksom ikkje så godt med open munn, så i går kjente eg at det var nådd eit toppunkt, ellr bunn eigentlig. Eg skulle på jobb i barneTV-tid, så etter middag vaska eg kjøkkenet. Ein veit jo at om ein setter seg ned så kjem ein seg ikkje opp igjen. Men så satte eg meg ned eit minutt, og det var det.

Eg skippa både jobb og vekeshandling i går, og det trur eg at eg gjorde rett i. Jobben var ikkje mykje jobb meir som det var å møte opp og representere kontoret. Arrangementet hadde eg gleda meg skikkelig til, men shit au. Mannen stakk på butikken medan eg tok kveldsstellet heime for første gong på ei veke. For å seie det slik; eg fikk ein pakke på måndag som eg ikkje har fått opna enda.

Heime. Ein god stad å vere.
I natt sov eg så godt, og i dag er eg framleis like forskjøla, men eg er i alle fall utkvilt. Fredag, hurra, og berre to dagar til med jobb før det er neste veke, også er det helg igjen om 7 dagar. Heldigvis er helgejobbinga i denne omgang familiearrangement, så alle fire skal vere med. Det roa seg snart ned. I alle fall litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...