tirsdag 18. november 2014

Flaks!

I går kveld var eg på spinning type langkøyring på sats. Da trener vi med pulsbelte, noko eg har, men ikkje finner igjen. Eg hadde ikkje lyst å sitte der å trene utan å vite kva pulssone eg var i (hjelpes for ein kontrollfreak!), så eg spurte instruktøren om han hadde eit eg kunne låne. Det hadde han og alle var glade.

Medan eg satt der og svetta tenkte eg at "eg kan jo kanskje berre "gløyme" å levere det tilbake etterpå?" Her føler eg for å forklare at det eg hadde lånt var eit strikk som ein festar pulsbeltet på. Sats tar 90 kr for strikket, skikkelig overprisa, men det er altså ikkje noko dyrt utstyr! (og når medlemsskapet kostar svimlande 650 kr KVAR månad skulle det nesten berre mangle at ein får noko gratis stæsj innimellom! Eg dusjar jo ikkje der ein gong!)

Men så tenkte eg at det var flaut å komme på neste time med samme instruktør og høyre "du, kvar vart det av det beltet du fikk låne?". Derfor forkasta eg tyveriplanane mine ganske så fort.

Etter ein knallhard time gjekk eg fram og leverte tilbake beltet med eit "takk for lånet". Da blunka han til meg og sa "Behold det du. Berre ikkje sei det til nokon."

HAPPY DAY!

Moral: Ikkje stjel. Kanskje du får! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...