torsdag 18. desember 2014

Julekroppen 2014

Tradisjonen tru er trening noko av det som blir nedprioritert i desember. Kombinert med det at eg ikkje kan ta i så mykje som eg vil så har dette vore ei tøff kneik å komme seg over. Med ein månads utmeldingstid på sats blir dette fort til 6 veker (frå 1.i ny månad - ikkje sant?) der ein eigentlig har slutta, men framleis betaler så da bør eg jo vere der å trene litt likevel. Eg trur eg har rekkord i antall timar som eg har booka meg inn på, for så i avbooke meg sånn rett etter middag.

Fordi eg heller vil/bør pakke inn gåver, skrive på julekort, kjøpe gåver, rydde plass til julepynt, lage julekaker, organisere juleverkstad til 1.trinn, lage julesnop, sette ungane igang med juleverkstad slik at eg kan pakke inn heimelaga gåver frå de, sette ut julepynt, pakke inn og sende de gåvene som skal med posten, skrive lister over det som gjenstår, handle inn julemat og prøve å la julefreden senke seg.


Men i går var eg på yoga og var heilt salig og (jule)fredleg resten av kvelden. Eg skal på yoga i kveld også. Mest for å treffe yogainstruktøren, som eg skal gje julegåve til. Slik er det blitt. Vi må treffast på jobben til kvarandre for å ha tid til å sjå kvarandre litt, og avlevere julepresang. Faktisk skal eg treffe ei anna venninne i morgon midt på dagen for å avlevere julegåve til ho også. Da må vi avspasere slik at vi rekker det. Men når det er gjort, og de neste 5 julebesøkene er avvikla - DA kan julafta komme!

Heldigvis er dette berre kos! Også dobbel yoga da! Det var jo der fokuset skulle ligge. Deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...