lørdag 20. desember 2014

Nøstebarnjakke

I bursdagsgåve til tantebarnet mitt som fylte to år no i desember strikka eg frå ein av Nøstebarna sine oppskifter; ei jakke i to-tråds ubehandla Merinoull. Eg strikka denne til lillesøster i lilla garn i 2011, i str 2 år, og ho har faktisk brukt den i haust også! Varm og god, og evigvarande! I alle fall nesten!
I staden for å kjøpe nye knappar plukka eg ut frå knappekrukka mi. Mykje fint å velgje mellom, men eg gjekk for de som var like store og jamne i fasongen.
Her er lillesøster si jakke. God brukt, men det kan ein nesten ikkje sjå. Nøstebarna er alltid god kvalitet! Til og med når strikkaren ikkje er av like god kvalitet ;)
Begge jakkene saman. Like store! No i begynnelsen kan ein brett opp armane, den er kanskje litt lang for ein 2-åring!
Til ein kjekkas <3
Lillesøster si jakke har eg pakka ned og skal sende utav landet til nokre små som trenger ei varm ulljakke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...