lørdag 31. januar 2015

Asiatiske fiskekaker

Eg har aldri laga heimelage fiskekaker før, så sist veke lagde eg asiatiske fiskekaker etter oppskrift som eg fann i eit blad.

Til 4 voksne. Vi kjem til å halvere oppskrifta til neste gong (men de er gode kalde på brødskive!)

800 g laks
1 egg
2-3 ts raud chillipaste
saften av 1/2 lime
2 ss fiskesaus
2 ss griljermel
3 vårlauk, hakka

Miks saman med stavmikser, eller noko anna redskap som moser laksen. Form til 8 fiskekaker og steik i olje. Ferdig!
Vi serverte det med kokt jasminris og peanøttsaus (To deler kokosmjølk og ein del peanøttsmør, samt chilli etter smak). Nammis! Fiskekakene vart store, så vi kutter som sagt ned til halv porsjon neste gong vi lagar det. Ungane vart mette etter 1/2 fiskekake kvar. (Mette, eller så likte de det ikkje så godt. Kven veit.)

1 kommentar:

  1. Nam! Jeg er jo halvt asiat.. så disse må jeg jo prøve :)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...