torsdag 15. januar 2015

Grønnkålchips og grønn suppe

Grønnkål går under kategorien supermat sidan den er proppa full av good stuff! C-vitamin, A-vitamin, jern, kalsium - you name it! Akkurat no er det masser av grønnkål i butikken, og den siste veka har eg laga to retter med grønnkål.

Etter oppskrift frå fotballfrue lagde eg grønnkålchips! Ein pose med grønnkål, ei raus spiseskei med olje og litt havsalt.
Eg hadde den i ovnen på varmluft i ca.10 minutter. No hadde kålen blitt sprø og veldig god! Eg var skikkelig sulten da eg lagde dette, og synas det smakte himmelsk!
Mann og barn var meir avholdne, så eg åt det meste sjølv. Det holdt seg sprøtt resten av dagen, men var ikkje så veldig godt dagen etter :)

I helga lagde eg brokkoli - og grønnkålsuppe som vi åt til lunch etter å ha spasert rundt for å sjå på Nina sine herjingar i nabolaget. Surr ein hakka lauk og nokre fedd finhakka kvitlauk i olje. Hell oppi litt matfløyte (eg hadde vel 2 dl igjen i ein boks) og nok vatn til at det dekker over brokkolien som du legger oppi i mindre delar. Tilsett grønnkålen, den fell ned etterkvart. La dette koke til grønsakene er møre. Hell av det meste av veska (men ta vare på den) og mos med stavmikser. Spe så på med krafta etterkvart til du får ønska konsistens.

På søndag åt vi den saman med fetakrem (fetaost og creme fraiche miksa saman), og på måndags kvelden åt vi den med nokre bitar steikt laks. Sistnevnte var absolutt favoritt - men suppa er like god utan noko anna. Også er den veheheheldig sunn og full av antiforkjølelsessaker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...