mandag 19. januar 2015

Heimeperla snopeskål

Vi var usikre på kva vi kom til å synas om sfo da storebror begynte på skulen i haust. Vi viste det var stor forskjell på de ulike sfo - korleis var "vår"?

Pjuhhhh - den er god! Den er engasjerte og stabile voksne. Den er rutiner og høgtlesing. Den er tydleg og den er forutsigbar.

BRA!

Storebror var på sfo 22.desember, og da lagde de heimelage snopeskål av perler! Dette har eg lest om på nettet fleire gongar, og har hatt lyst til å prøve heime, men aldri komt så langt. No har eg enda meir lyst! Skåla er verkelg fin og stødig - litt hard faktisk. Ikkje halvmjuk og uprakisk som eg var redd for at de var. På bilete har den blitt fylt opp av nyttårsbukksnop.

Sist veke laga de meisebollar i pepperkakeformer - nok ein ting eg har hatt lyst å prøve heime, men ikkje har fått gjort enda. Stilig! Eg digger at ungane gjør gøye ting utan at eg er med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...