lørdag 24. januar 2015

Øisteins blyant

Vi digger Øisteins Blyant! Han var eit fyrverkeri på scena da vi var på show med han i fjor sommar!

Veldig kjekt! Vi følger alltid skikkelig med når han teiknar noko på barne TV, og sidan vi går rett til kveldsmat etterpå liker eg å teikne det han har laga medan ungane spiser. Da blir det ingen krangling, og vi kan vere enige om eit felles prosjekt som eg utfører medan de eter.

Det som jo også er kjekt er at eg blir stempla som "veldig god å teikne" fordi Øistein teiknar med enkle formar, og når eg hugsar de så får eg det til også!
På dette biletet er det ein av storebror sine kameratar som har vore på besøk og spiser kveldsmat til oss. Eg masseproduserte teikningar til alle medan de åt som de kunne fargelegge etterpå. Da pappaen henta han viste kameraten fram teikninga vår så stolt og sa at "mammaen til storebror er kjempeflink å teikne!" Haha, dette kan eg like :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...