fredag 9. januar 2015

Restegarngenser

Da vi rydda utav skapet vårt før vi pussa opp soverommet fann eg ei kasse full av restegarn. Eg plukka ut alle restar som var for små til å strikke noko av, og sendte de med lillesøster i barnehagen. Så plukka eg ut alt eg hadde av babyull og såg at det var mykje lilla, rosa og kvitt.
Utgangspunkt
På nille.no fann eg ei enkel oppskrift på genser med tynt garn, så i desember strikka eg restegarngenser til lillesøster i str.6 år. Den ser ut som ein skikkelig restegarngenser også, men den er mjuk og deilig og lillesøster elsker den! Eg er medlem i ei restegarngruppe på facebook og ser imponert på alt folk klarer å lage av restegarn, så ein ikkje ein gong ser at dette er eit resteprodukt! Eg har ikkje nok perfeksjonisme i kroppen til at eg gidder det, men eg er likevel veldig fornøyd med alt garnet eg har brukt opp!
Resultat
7 nøster med rester brukte eg her. To kvite. Det var dumt med kvitt så langt oppe på genseren, men da var eg nesten tom for lillafarger og ville spare litt til toppen. Lillesøster har alt sølt ketchup på det kvite som eg ikkje har fått vekk i vask. Oh well. Ein ordentlig kvardagsgenser!

2 kommentarer:

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...