torsdag 29. januar 2015

Solstrand

Det var ein brå og brutal overgong frå hotelliv med treretters lunch, - middag, - frukost og - lunch til kvardagsliv med knekkebrød og appelsiner.
Solstrand var nydleg! Eg og mannen skal tilbake hit i mars - det var julegåva frå meg til han - og det ser eg virkelig fram til! Det er heilt flott å vere der saman med kollegaer, men det er eit romantisk hotell, så det vil bli enda betre saman med mannen!
Finfint hotellrom som eg knapt nok var på. Vi hadde litt eigentid i programmet som de fleste valgte å benytte i badebassenget. De har eit nydleg utendørsbasseng som gjorde at eg, til tross for litt for mykje mat og drikke på måndags kveld som førte til litt lite søvn, stod opp i tide på tysdags morgon til å ta med eit bad før frukost. Da var kontrasten til det eg vanlegvis gjør tysdags morgon kl.07:40 stor! :D

 Desse bileta er frå konferanserommet vårt. Heilt 
fantastisk å sitte i slike omgivelser å planleggje året! Nydleg utsikt over Bjørnefjorden mot Kvinnheradsalpene.

 Litt blå himmel fikk vi også, og nokre solglimt. Alltid stas!
Sukk..... :)

- ikkje det at ein torsdag der det snør frå alle vinklar er tipp-topp altså! ;)

2 kommentarer:

  1. Å.. jotell... det er lenge siden jeg har vært på! Heldiggriser :)
    Er det i Ullensvang? For da har jeg vært der for lengesiden :)

    SvarSlett
  2. Nei, det ligger i Os :) Ganske så nært Bergen - heilt perfekt! Hotell er STAS! :)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...