søndag 25. januar 2015

Søtpotetchips

Vi har nokre oppskrifter med søtpotet som vi spiser jamnleg. Søtpotet smakar berre betre og betre for kvar gong eg spiser det! Jamie Oliver sin søtpotetmos er nydleg - skrell ca.800 gr søtpotet og del i mindre delar. Kok i vatn til det blir mørt. Sil av vatnen, og mos søtpotetene saman med 2 ss sweet chilli saus. NAM!

Anyways, no som mannen lagar middagen på kvardagane hender det at han tenkje annleis enn eg tenkte da eg handla inn. (korleis går det ann?) Så sist veke brukte han berre ein av de to søtpotetene eg hadde kjøpt inn for å lage tidlegare nevnte søtpotetmos. Eg var ikkje blid, for det er ikkje SÅ ofte vi spiser søtpoteter, og de er ikkje så himla billige heller. Også vart det for lite søtpotetmos til middag, og vi gjekk frå bordet litt sånn ikkje-heilt-mette.

Fordi eg har funnet meg ein slik ein flott ektemann googla han i all hemmlighet "oppskrifter med søtpotet", tok seg ein tur på butikken og bad meg om å holde meg unna kjøkkenet laurdags kveld. Det begynte å lukte seriøst godt, og gjetta på sjokoladekake - men da kom han inn på stua med dette:
Søtpotetchips med heimelaga basilikum- og cashewsmør. Det smakte heil nydleg! Eg vart så storvegs imponert at eg også denne helga har handla inn til dette - for det var for godt til å berre spise ein gong! Søtt og salt - perfekt!
Eg veit ikkje kvar han har oppskrifta frå, men du finner nok noko liknande om du googlar litt rundt. Vi åt dette i går også! :) Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...