tirsdag 24. februar 2015

After Dark

Ein av mine yndlingsforfattere er Haruki Murakami. Eg har lest nesten alt han har skrive, og no i februar vart eg ei bok rikare medan eg satt i bilen på veg heim frå jobb. Av ein eller anna grunn spelar de skikkelig dårleg musikk på radio sånn i halv fire-tida, så det er verdt ein tur innom biblioteket for å skaffe seg litt anna underholdning i form av lydbok. Da føles heller ikkje rushtrafikken så ille ;)

Einaste aberet er at eg på enden av ein arbeidsdag har hovudet fult av tankar som innimellom var vanskelig å leggje frå seg, så eg fikk ikkje med meg ALT, men eg fikk med meg mykje. Og for ei bok! Handlinga i After Dark skjer på ei natt, og det er både fint og rart og poetisk og ubehagelig. Akkurat slik Murakami ofte er. Etter ei lang pause frå bøkene hans var det nydleg å havne i Murakamiuniverset igjen!
"For en ny dag er like om hjørnet, men den gamle sleper fortsatt de tunge skjørtene etter seg. Slik saltvann og ferskvann strides om plassen i elvemunningen, kjemper den nye tiden iltert for å løsrive seg fra den gamle. Selv ikke Takahashi klarer helt å bestemme seg for på hvilken side tyngdepunktet hans hører hjemme."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...