tirsdag 3. februar 2015

Grovt brød med Kesam

På kontoret er det fleire som bakar eige brød, og det er ikkje sjeldan det blir diskutert surdeigsmating og eltefrie oppskrifter rundt lunchbordet. Slik blir ein inspirert av, og to helger har eg derfor baka eit godt brød etter oppskrift som vi har kosa oss med. Ungane spiser kun knekkebrød, så det er eg og mannen som meskar oss med heimebakst heilt for oss sjølve!
Good stuff!

Oppskrifta er frå Tine sine sider - som eg fann som reklame i eit blad. Slike reklamer kan ein digge! Du finner oppskrifta her og den held til to brød i brødform.

Hmm - no ser eg at eg ikkje har noko bilete av de ferdige brøda, men de ser no ut som brød og smakar godt! Vi har også falt for jobbtipset å oppbevare det innetulla i ein rein kjøkkenhandduk på kjøkkenbenken for å holde skorpa sprø. Fungerer som berre det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...